Athens flygplats

Just nu sitter jag på Athens flygplats och utnytjar 30 minuters gratis internet. Det går då inte fort kan jag lova! Men men.. Ja, boys and girls.. 05.30 imorse steg jag upp efter en sömnlös natt, drack mitt kaffe och åt två skedar cornflakes, för att sedan hoppa in i bilen och köra mot flygplatsen. Ca tre timmar senare såg jag mitt vackra Lesvos från ovan och höll ett inre krig med mig själv. Ska jag, ska jag inte, ska jag ska jag inte..? Komma tillbaka nästa år alltså. Men det behöver man ju inte tänka på nu egentligen. Det har vart en kanonsommar på världens bästa ö men nu känns det väldigt härligt att vara på väg hem. Nu har jag bara 6.5 timmar kvar tills jag är i Göteborg och får krama om världens bästa föräldrar! Sen vet jag att mamma har gjort pita dagen till ära, så då är det alltså extra mycket att se fram emot!
Nu ska jag se om min chef är klar hos frissan här på flygplatsen, sen tycker jag det är dags för en shoppingrunda! Inte för att jag ska köpa nåt, men man måste ju kolla i alla fall!
Igår natt stängde jag av båda servicetelefonerna a.k.a Lillebror och Tegelbrorsan i och med att säsongens gäster flög hem till Danmark. Nu återstår det bara att säga tack och adjö för denna gången!!

Cherio!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0