Byebye Sweden, kalimera Ellada!

Nu är jag precis klar med att packa ner mitt liv i en resväska, igen! Men bara för en vecka denna gången! Imornbitti åker jag och pappa till Grekland för att styra upp landet! Nä skämt å sido, vi ska hälsa på världens bästa yiayia! Det ska bli så kul att se henne, det var ju faktiskt snart 2.5 år sen sist..
Så ja, boys and girls, ha det så bra, för det ska vi ha;)

Avslutningsvis kommer några bilder från lördagens teaterföreställning! Jag och mamma var i Alingsås och tittade på Snövit där yngstemoster och storasyster medverkade! Så himla bra!!!

Snövit

Syster hovdam, anonym hovdam och moster hovdamen Matilda

Snövit och prinsen från Sollebrunn

Blyger sjunger om räven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0