Två huvudstäder på en vecka

Nu händer det grejer hörrni! Hörrni..hehe.. Ett ord jag ALDRIG skulle använda normalt sett när jag pratar, men visst är det lite kul? Tänker på Sandra Dee eller Ellen (ja, katrineholmare!) som använder det ordet rätt ofta på deras roliga dialekt;)
Anyhow! Helgen som var gick väldigt fort! I fredags var det salsafest på Dtension som vanligt på fredagar. Så himla roligt! Känner redan nu hur sjukt mycket jag kommer sakna salsan i Grekland! Varför kan inte greker dansa salsa?? Borde kanske ta med mig några latin-skivor och fiffla in dem på Congas hehe..

Lördagen tillbringade jag, Nadia och Merdzana i en annan dimension. Vi var nämligen på Alternativmässan på Heden. Sen flög jag därifrån, lycklig, uppfylld men också lite skakad! Spådamer, kristaller, irisanalys, aurafotografering, tidigare-liv-föreläsningar, seanser... Mmm en påse med gott och blandat helt enkelt, och själv kände jag mig som ett barn i en godisaffär och ville göra allt!
På kvällen hade brorsan inflyttningsfest! Väldigt lyckad fest med massa roliga människor, god tapasbuffé och bååål! Kvällen slutade vid halv fyratiden på Peters soffa, och tur som jag har- inte bakis ett dugg dagen efter! Jag kan faktiskt skryta med att jag tillhör dem som aldrig har ont i håret dagen efter, vilket är skönt, för söndagen var också full rulle..

Nu till huvudstäderna! På onsdag till torsdag ska jag till Stockholm för utbildning och passar klart på att träffa lite kompisar i den kungliga staden. C.P- vi sa vid fem-tiden utanför slottet va?

På fredagmorgon flyger jag och Meri över Atlanten till England! London here we come! Förhoppningsvis står Bianca och väntar på oss där som tänkt, sen blir det kultur, shopping, mat (har de nån sån i England??) och party!!

Så, där har ni min vecka i ett nötskal! Ser fram emot ALLT! Så jag säger bara en sak; bring it on!!

Next stop:
The gym
Adios!

Kommentarer
Postat av: Mary

Åh, va kul! Ja, alltihop alltså :) Men den stora metropolen Lövekulle var visst för stor för att få plats på din lista med gigant-resmål, ser jag... Jag skojar bara, Helena! Ha det så jätte roligt, så ses vi snart. Kramisar!

2011-03-07 @ 17:43:52
Postat av: Jojo

Niiice! :D Låter som att livet lever på ganska bra där i Götet! Ska vi inte ta å pratas vid på telefon snart? Så fort du har fått rösten tillbaka! :) Måste ju få höra vad det är för jobb du har skaffat dig! Å vad spåtanten sa!! :D Kraam!!

2011-03-07 @ 19:04:57
URL: http://drulljojo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahahaha mat i England? Nej nej... At inte engelsk mat... Som sagt, kinabuffen i Camden! It's a winner! Fast kanske inte varje dag... :P Ja en extra vaska ar ett maste! Helst ska den vara tom dit och full hem! =)

2011-03-09 @ 21:45:16
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0