Söndag i en kvart till

Jag har blivit rena tonåringen igen, lägger mig vid typ 1-2 och vaknar runt tio! Hur länge får man skylla på att jag tar igen sömntimmar från sommaren?? Haha.. Sjukt, men jag känner mig SJUKT trött! Eller kan det bara vara "vinter-trött-sjukan" jag åkt på?
Jag har då fått klagomål att jag inte uppdaterar min blogg allt för ofta! Och klagomålshantering är jag bäst på! Jag svarade denna kritik med "Det gör jag viiisst!!" och tänkte inom mig att nu fan ska jag hem och skriva! På ett bra sätt, alltså!

Helgen som nästan är förbi var en härlig sådan! Fredagen var det fika med las babes. Och det var inte helt och hållet planerat, men ganska komiskt. Jag och Nadia satt och fikade (rättare sagt Nadia åt och Helena tjötade reds. anm), och då kom Meri! Tillsammans gick vi till ett annat café, och efter beslutsångest och dividerande blev det en kopp te och blåbärsmuffin. Helt plötsligt kom Bianca och Linnea som en happy surprise, och då var den kvällen gjord! Vi satt och skrattade i några timmar och pratade så klart om livsviktiga saker. Kvällens bästa replik kläckte Bianca när vi pratade om hur olika alla beter sig på dejter, och fröken B då sa under full tystnad och eftertanke "Ja, jag är faktiskt väldigt dryg!".

Igår, lördag var jag inte ens utanför huset. Vilket skitväder! Snön ligger kvar, och regn på det gjorde det hela till värsta isbanan! Rent livsfarligt att gå ut! Istället spelade jag kortspel med mina kära föräldrar och åt oliver;)

Idag var jag duktig och gjorde mig av med onödiga kalorier på Bodypumpen, för att sedan fylla på tomrummet i magen med mammas goda mat tills jag nästan sprack! Och här sitter jag nu. Glad, mätt och faktiskt rätt trött för omväxlings skull! Kanske ska jag gå och lägga mig innan spöktimma idag?? Tjaa...why not!

God natt!!!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Haha, ja men där ser man! Det hjälper att klaga lite!! :)

2011-01-10 @ 20:39:42
Postat av: Jojo

Tack Nadia för din insats! :) Jag håller med om att det varit väldigt dåligt med uppdaterandet på den här bloggen..;)

Haha! Eftersom jag också är precis så trött så måste det väl ha med sommaren att göra? Eller..?

2011-01-11 @ 19:14:47
URL: http://drulljojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0