En grillad Bachata med allt på, tack!

Nästan alla som jag pratat bachata med tycker det låter som någon maträtt, eller gärna någon macka! Men det är ju sant! Vem vill ha en stor bachata utan lök? En halv bachata med lufttorkad skinka och soltorkade tomater komma pronto! Haha... eller så är det min nya hobby! I tisdags började alltså danskursen och jag LÄNGTAR så till nästa tisdag! Det är sjukt kul och musiken är ju hela grejen.. Fantastico! Nu ska jag och mina kära compadres Nadia, Meri och Ellen bli experter och dansa tills skorna går sönder och höfterna hoppat ur led! Eller ja, kul ska vi ialla fall ha!♥

Eftersom vi så vackert skålade på nyår att 2011 ska gå i hälsans tecken, och riskernas..och kärlekens, så tänkte jag mig bestämt hålla alla tre! Träna gör jag som en galning, både dans och på gym. Det där med riskerna och kärleken tänka jag skriva om en annan dag! Inte allt kul på en gång!

Men idag, kära pojkar och flickar, och random people, fastnade jag totalt för Indoor walking! Vilken grej! Det är ju alltså crosstraining i grupp i 45 minuter. Sjukt jobbigt men sjukt kul! För att inte tala om sjukt svettigt!! Jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig svettats så mycket nångång! Jag kan rekommendera att inte ha mascara på fransarna om man ska crosstraina- BIG misstake! Jag var svart i HELA ansiktet och svetten stannade inte upp i ögonbrynen (som jag faktiskt har läst att det är just därför man har ögonbryn! Helt fel!) utan forsade ner i ögonen och gjorde svinont!
Lite kul (eller kanske mindre kul egentligen) var att när vi skulle börja trampa på maskinen stod min för nära elementet så hela skiten ramlade i golvet! Oh yes.. Alla på gymmet vet vem jag är nu!
Cherios and adios!!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hahaha! Kan se framför mig hur du river hela gymmet..;)

Kan det vara så att ögonbrynen ursprungligen skyddade mot svett, INNAN det kvinnliga släktet började plocka bort större delen av dem? ;) Bara en tanke..

2011-01-28 @ 20:20:56
URL: http://drulljojo.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha... Sant SÅ sant jojo... Vad ska allt detta plockande vara bra för? Ska börja odla ögonbryn haha...

2011-01-29 @ 11:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0