Spännande

Igår åkte jag ner till Plomari för att lösa av Bettina som är sjuk. Det har varit två intressanta dagar. Först och främst när jag skulle börja prata på bussen igår var mikrofonen trasig. Så jag fick smila och skrika väälkomnaaa på bussen istället och sedan vara tyst hela färden till Plomari, a.k.a Plomman. Spännande. Sedan hände lite insidenter idag under dagen som jag inte vart med om under hela sommaren.
Nu ikväll hade jag välkomstmöte här nere på ett av våra hotell, där jag också sovit i natt. Jag hade ett gäng väldigt trevliga norrmän som lyssnade och frågade frågor. Pricken över i:et var när hotellägarens hund kom in och la sig bredvid mina fötter, med en mus i munnen! Han kastade glatt omkring den runt mina ben, så till slut kunde jag inte fokusera på vad jag skulle säga mer, utan alla började skratta. Det var också ganska spännande in the world of charter;)

Nu väntar jag på Jojo, hennes syster och pojkvän som ska komma och hämta mig. Men innan vi åker hem ska vi äta på Sunset, en av mina favoritrestauranger här nere! Jummie=)

Kommentarer
Postat av: Nadia

Det kanske inte var så jobbigt där nere, i Plomman :)

2011-08-26 @ 06:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0