Mitt i högsäsongen

Jag vet, jag är usel på uppdatera. Den senaste månaden har bara flugit förbi och det har inte funnits någon tid att sitta ner och skriva. Nu är det ju högsäsong och det märks. Framför allt på vägarna, för det är så gott som omöjligt att parkera. Jag är van att parkera tröskeln, men nu måste man då gå säker 200 meter. Störande! Hehe..

De senaste två veckorna har bästaste Nadia varit här på besök! Det var så himla kul att ha henne här! När jag hade träfftid i Petra lämnade jag av henne på Cavo Christo och sen möttes vi upp för lunch. Nadia är en big believer of "Bränd idag, brun imorgon", så det blev en del solande och badande, precis som det ska vara på semestern=) En dag hyrde vi trampebåt med, och det var ett kapitell i sig! Så himla kul! Sen blev det en massa god mat, shopping, vespaåkande, Congas, Blue sky och champagne.. Nadia, kom tillbaka!
Nu sitter jag här på kontoret och har väntar på att min tvätt ska bli klar. Sen ska jag hem och sova middag och ladda för kvällens inspirationsmöte! På onsdag kommer Adonis Remmos till Mytilini för konsert, ska bli så roligt!!
Thats it folks.. Back to business!




Kommentarer
Postat av: Nadia

Heeej!! Äntligen lite uppdateringar! :) åh så kul vi hade! Snart ses vi igen och då låter jag dig inte åka nånstans :p

Ska nog vila nu, känner mig lite "fetite" and tired haha!!

Kram!!

2011-08-13 @ 15:45:10
Postat av: Helena

Hej Nadia mou!! Hihi ja men äntligen fick jag tummen ur=) Hihi fetite and tired åkte hem igår..han hälsade så jättemycket till dig!! Kram på dig, vi ses ganska snart!!

2011-08-17 @ 12:17:09
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0