Första dagen tillbaka på plats

Efter att jag gick upp klockan 03.00 natten till igår, landade jag äntligen på Mytilinis flygplats klockan 15.50 som planerat! Allt gick bra (förutom att mitt bagage vägde på tok för mycket!). Turen från Köpenhamn till Athen kändes väldigt lång, så jag hann både med att lyssna på musik, gå på toa och sova tills jag tillslut tog upp min laptop för att kolla på film! Glömde jag nämna att jag hamna längst in bredvid två grekiska damer som aldrig flygit förut? Haha.. tror inte de sett en bärbar dator heller för den delen.. När jag började kolla på filmen hängde hon som satt närmast praktiskt taget över mig och föreslog att jag skulle dra ner solskyddet så vi kunde se bättre! Det är nog bara greker som kan göra en så sak haha, men I dont mind..tycker bara det var lite kul!
Nu sitter jag här och ser ut över Petra, kyrkan och palmen som växer utanför Andonis balkong. Det känns sjukt kul att vara tillbaka och jag är så laddad för ännu en säsong in Greece! Och ni vet väl, nära och kära, att ni får jättegärna skicka brev och annat kul om ni känner för det=) Samma adress som förra året har jag.
På lördag kommer sommarens första gäst, nämligen yngstemoster och Anders! Ska bli så kul!! Ser fram emot all god mat vi ska äta och Mojitos som säkert också kommer slinka ner...
På söndag kommer Jojo och vem har fått äran att hämta henne på lufthavn om inte jag! Ska bli så sjukt roligt!!
Nu ska jag ner till baren och se vad som händer!
Andio!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hej! Kollade du på Eurovision igår? Dum fråga egentligen... KLART DU GJORDE! =) Eller? Vilken var din favvo? Chockplacering för Sverige! Me like!!! Fast etta hade ju vart bättre... =)

2011-05-15 @ 20:33:38
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0