37 purses

Jag tänkte göra en liten uppföljare till filmen "27 dresses", men tänkte kalla den något så snyggt som "37 purses". Den skulle handla om alla mina 37 handväskor som jag har i mitt sovrum. Ja, du läste rätt, 37! Jag vet inte än vem som skulle bli stjärnan, jag har ju så många favoriter. Den stora bruna med guldnitar, den lilla svarta med rynkor, den lilla svart-silver-guldiga, eller det senaste tillskottet i familjen: den somriga i aprikosfärg!
Nä, men grejer var den att jag skulle rensa lite i rummet, bara för att underlätta den dagen då jag faktiskt flyttar på riktigt!
Det slutade med att jag tog bort sju väskor som skulle slängas. Morgonen efter mådde jag så dåligt och bad om ursäkt till den bruna med paljetter och guldtrådar på och tog upp henne från slänga-påsen, och in i garderoben med henne igen!
Detta kan aldrig sluta bra...

"Hun tog tasken om arm og gik ud genom døren"


Kommentarer
Postat av: Jojo

Hahahaha!! :) Och då blir ju följdfrågan, om du har 37 handväskor - hur många är då skorna?! ;)

2011-04-05 @ 10:25:04
URL: http://drulljojo.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha jadu... det är en gåta som inte jag kan svara på...;)

2011-04-05 @ 22:37:55
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0