Lite bilder kommer lastat

Tiden går så sjukt fort hela tiden. Jag har nästan lite panik över att det snart är högsäsong, sen är det slut! Det känns så bra att vakna varje morgon och vara lycklig. Det är en väldigt härlig känsla! Förutom idag när jag vaknade och hade feber.. Det var inte riktigt lika trevligt. Men nu har jag besökt apoteket och ätit avgo-lemono-soppa, så jag ska bli frisk snart igen! Jag hatar att vara sjuk och speciellt nu när jag inte har tid för det!

På torsdag kommer våra första gäster från Arlanda, ska bli väldigt kul! Sen börjar Billund flyga på måndag och då är allt i full gång med våra fyra flyg! Men just nu så håller vi på att förbereda ett jippo inför lördagen och Eurovision Song Contest 1010, live from Oslo! Vi ska samla ihop alla skandinavier och heja fram årets vinnande bidrag, som vi hoppas på kommer vara nått av våra länder tre. Fast egentligen gillar jag Greklands låt faktiskt, men men.. Heja Anna Bergendal! På med Sverige tröjan och fram med drinkarna, här ska det firas!!



Mitt nya hem, Molivos


Mata sköldpaddor är ett roligt lördagsnöje..
Lite annorlunda mot en kväll på Nivå och avenyn!



Roadtrip till Sigri, en fin by så långt väster ut man kan komma
innan man trillar i det egeiska havet.



Jajamen, vem har sagt att man måste åka till New York för att se
Frihetsgudinnan? Greece has it all!!

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Heeej baaaaabe! Åh så härligt du verkar ha det! Faaan, har verkligen fullt upp nu - vet inte hur jag ska hinna åka till dig :( För det vill jag juu. Nu har jag fått jobb till mitten av september - hur länge skulle du vara kvar? Annars är de väl inget spec som händer här hemma.. SKa ju till din stad nästa vecka o kolla på green day :) Lite kul iaf :) HÖRS SNART! PUSS

2010-05-25 @ 21:49:45
Postat av: Jojo

Hola chica! Ja du fy fasen va schlagern inte kommer va nå rolig iår... Ingen Anna i final... :(

2010-05-28 @ 21:09:14
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0