Här hittar ni mig

Jag har efter mycket om och men fått reda på vad för adress jag har, ifall någon skulle vilja skicka ett litet kort, godis, paket hmm ja you name it, du får skicka precis vad du vill=)Adressen är till kontoret och är som följer:


Hellenic island services, Lesvos
Att:
mitt för- och efternamn
Molivos, Lesvos island
81108 Greece

Idag är det Eleni och Kostas, så ikväll ska vi fira! Det blir jag (enda Eleni här omkring, lucky me!), Laundry-Kostas, Donkey-Kostas och Motorbike-Kostas, quite a party!

Vad händer där hemma?


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, grattis i efterskott, Eleni! Men vad önskar du dig egentligen i 25 års present?

2010-06-01 @ 20:31:33
Postat av: Helena

Oj jag såg ditt inlägg nu! Tack så mycket söstra mi! Hmm jag önskar mig knäckebröd och solsken;) Solen finns här men inte knäckebröd=(

Kram kram!!

2010-06-10 @ 19:45:21
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0