Weehoo

Nu hade jag tänkt som så att jag skulle sätta mig vid datorn och checka mailen och fejan innan jag går och lägger mig. Hade tänkt sova tidigt. Men nu får jag tänka om, kommer inte kunna sova alls idag!

Där i inkorgen på mailen ser jag ett mail jag väntat på så länge nu, ja ett mail från min blivande destinationschef! Nu är jag så over excited att jag inte kan sitta still.. Jag har en mycket bra känsla över det hela nu, kommer bli så grymt kul!!! Ja, boys and girls, om tre och en halv vecka har jag landat på Mytilini och mina nya arbetsplats! SÅ grymt kul....
La la la.. kommer inte kunna sova i natt....


-Hello everybody and welcome to Greece. My name is Helena and I will be your reseledare today...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0