La vie en rose, kändisparty here we go

Alla var där. Elvis, Kiss, Harry Potter, Nigella, Thomas DiLeva, Brüno, Madonna och många många fler. Ja, eliten samlades igår i Alingsås för ett stort kändisparty för att fira Maria Monroe och Sofia Loren som fyllde år! Jag, Helena Paparizou, var klart där fast aningen krasslig då jag hade både feber och ont i halsen, så mitt tänkta uppträdande med My number one, förblev en fantasi i mitt huvud. Men andra gjorde ju det desto bättre;)
En riktig lyckad fest blev det, och vilken mat!! Massa gott, till exempel lammröra på tunnbröd, laxrullsaker, runda små bröd med go röra.. Ja ifall jag kunde tala i dessa termer hade det kanske vart en fördel, men himla gott var det i alla fall!

Förra veckan var jag ju i the capital of Sweden, och dålig som jag e på att uppdatera har jag inte skrivit om det. Men det var riktigt roligt! Tiden försvann ju bara så fort! Men men, tiden gör ju det när man har kul sa la nån klok gammal gubbe en gång i tiden ifall jag inte minns fel.. 
Jag hann både med att åka en massa tunnelbana, festa på både fredagen och lördagen, träffa gamla vänner, nya ansikten, vissa väldigt trevliga ansikten, lite surare ansikten och massa andra. Men främst av allt mina babes från Lischan! Och det konstigaste av allt är väl ändå att jag inte shoppade EN enda grej. Inte ett enda plagg!!

MEN jag tog igen det när jag kom hem haha.. Det kliade i fingrarna så jag sprang ut och köpte ett par pumps, en lång rosa kofta och ett linne, bara för att se om jag hade förlorat my gift or not. Men det hade jag inte. Jag kan fortfarande spendera pengar. Det var en lättnad.

I torsdags gjorde jag min sista inlämninguppgift på musikteorin, och klarade rätt galant faktiskt, så jag är grymt nöjd! Nu kan jag stryka det från min lista med; plugga musikteori: check! 

Det börjar ju faktiskt dra ihop sig nu... Snart bär det iväg söderut, äntligen!! 
Men mer om det en annan gång, so stay tuned!!



Födelsedagsbarnet, Maria Monroe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0