Kill some time

Denna dag, denna torsdag, har gått alldeles för fort! För det första satt jag och pluggade och gjorde en inlämningsuppgift hela förmiddagen. Sen när den var klar kom jag på den briljanta idén att baka något. Jag älskar ju att baka, och vanligtvis blir det chokladrutor med kokos (även kallat kärleksmums), men jag tänkte överraska mamma som är hos mormor idag med något helt nytt. Så nu har jag ägnat nästan två timmar åt att göra Petit-chouer! Och de blev kanon! Pappa provsmakade en efter jobbet och gav sitt expertutlåtande, och nu väntar jag på att mamma ska komma hem...

Men, jag hade tusen grejer att göra idag för att förbereda Stockholmsresan (låter som jag ska på värsta semestern! Nä det ska jag ju inte, men jag har trots allt en resväska, så det så!). Och dessa grejer tänkte jag börja med nu, fast kom just på att jag inte ätit middag idag, så nu blir det problem..
Som vanligt kommer det la bli så att jag hittar på ännu mer grejer att göra (som att sätta mig här vid datorn till exempel) och göra klart allt kring midnatt istället. Som sagt, sömnbrist är något jag har en del.

Imorgon bär det alltså av till Stockholm! Ska bli väldigt kul! Efter tråkigheter som hänt ska jag alltså rycka upp mig och ha trevligt med vänner hela helgen!
Visst kommer det aldrig bli som förr igen men älskade morfar kommer alltid finnas med i alla fall♥


Petit-chouer a la Eleni

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0