Burning hot

...Och då pratar jag inte om vädret. Utan när jag i förrgår brände mig på en motorcykel och mitt skinn på benet bara löstes upp och försvann. Jag finner inga ord för att förklara hur satans ont det gjorde, och hur jag var på väg att spy bara för att jag såg hur huden smältes bort! Som tur var fanns en slaktare runt hörnet som var van vid sår så jag och Jojo gick dit och fick såret renat och omplåster. Och ja, vi är ju i Grekland, so off to the doctor I went! För självklart är allt mycket mer allvarligt här. Tydligen ska jag vara glad om inte benet trillar av. Eller åtminstonne ska jag undvika att bada på typ en vecka tills det läkts.

Tiden går som vanligt sjukt fort och veckorna bara försvinner! Ikväll ska Johanna till flygplatsen och jag har istället kontorstid. Ska snart gå hem och lägga mig, för imornbitti ska vi båda till lufthavn för att ta emot nya Stockholmare! Alltid lika kul=) Snart ska vi få ta emot två Göteborgare oxå! Mamma och pappa kommer ju hit nästa torsdag! Ska bli jättekul verkligen! 

Det blev ju inget av med hundarna som jag ville ha. Men nu har vi kattungar istället! Yes, katten som bor på våran uteplats (Margarita heter hon faktiskt) har fyra kattungar som är så himla söta! Whats happening to me liksom!? Djur?? Ja, denna konstanta förvandling.. Vem vet var detta ska sluta..


Här har vi f.v Makis, Kostas och Adonis (Spiros ville inte va med)



Jag tänkte bli bättre på att uppdatera. Faktiskt. Men livet leker. Nästan varje dag faktiskt!

 


 


Kommentarer
Postat av: Jojo

Hahahaa!! Skitsnyggt! Verkligen skitsnyggt!!! :D

2010-06-11 @ 18:10:56
URL: http://drulljojo.blogg.se/
Postat av: Maria

Herre Gud! Är doktorerna så himla snygga i Grekland? Du springer ju där hela tiden! Fast jag tycker lite synd om dig, faktiskt...:) Hoppas det läker snart.

Kramar från Big Sis.

2010-06-13 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0