Är det inte märkligt...

..när man känner sig irriterad av absolut ingen anledning..? Och att jag just spilde frappé på min vita pikéskjorta gjorde inte saken bättre. Idag skulle vara en väldigt bra dag för boxersice, om det inte var så att det är typ 500 grader och det rinner så där härligt längs ryggraden. Helena är även vrålhungrig. Och där hemma väntar ett berg av disk efter middagen jag lagade till Johanna och Christina härom dagen, plus att ett glas föll i golvet och gick i miljoner bitar. Våran ena kattunge har dött. De andra springer bara in hela tiden och är omöjliga att få ut. Ja.. Nu orkar jag inte mer. Ge mig mat nu!!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Är det inte underbart när de jobbiga dagarna tar slut skat? :)

2010-07-19 @ 13:24:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Helena

Ja skat, det har du rätt i=) Idag är en annan dag, och vi ska till LIDL!! Jippy=))

2010-07-20 @ 09:31:22
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0