Gott nytt 2010


Friends and random peeps;
gott nytt år på er allesammans!!!
Jag hoppas det nya året har startat bra för alla där ute i vida världen! För mig har det mest rullat på, har inte känt någon direkt skillnad på detta decennium och det förra om jag ska vara ärlig. Men men, what do I know, det har ju bara börjat! Men jag känner på mig att det kommer att bli hur bra som helst! Efter att mamma fick ett positivt svar efter operationen kan allt bara bli bättre! Nadia, jag vet att allt kommer att bli bra♥

Förra året lanserade jag ju min "Detta hade Helena tänkt göra 2009-lista" och vill bara påpeka att jag faktiskt gjorde allt som stod där=) Allt från att ta kort på en livs levande pingvin, inte bli kär och stanna kvar på Nya Zeeland, dansa mer och skratta mer och allt vad det var! Så nu kommer som följer, "Detta hade Helena tänkt göra 2010"-lista i linje med Paulo Coelhos visa råd:
  • Följa mitt hjärta och fortsätta på karriärstigen som reseledare
  • Lägga allt gammalt bakom mig
  • Prata med en åsna (ja, vi hade en helt vanlig diskussion här hemma som slutade med att pappa sa att jag då minsann aldrig hade pratat med en åsna! Sagt som gjort, här ska det snackas med åsnor!)
  • Inte bara hoppa från ett flygplan denna gång, utan även hoppa på saker som jag inte vågat förr
  • Plugga grekiska
  • Live, laught, love!!!

Vill bara avsluta detta med att ännu en gång önska alla ett gott nytt 2010, ta hand om varandra och spread your love!!!!

Kommentarer
Postat av: LadyDi

Fina nyårsplaner fröken, ;D You Go-Girl

2010-01-11 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0