Snart är det jul här i vårt hus...

...Julen den kommer, hoppfarallallaaa...
Idag är det tisdag och 21e december, bara några få dagar kvar till julafton! Vi har fortfarande inte tagit in granen och klätt den (som alltid brukar vara ett sant nöje och kamp om design reds. anm). Personligen tycker jag man tar in granen alldeles för sent! Efter jul vill man ju ändå bara slänga ut den..då mister man lite av the Christmas spririt tycker jag! Men men.. Gran eller inte gran, det är frågan! Så länge den inte är av plast så får den la komma in i huset så där sent då då!
Idag var jag och mina föräldrar på Julbord, och inte var som helst, utan på IKEA! Jajamensan, den första julskinkan för i år blev Ingvar Kamprads egna, och riktigt gott var det! Kändes nästan lite wierd att sitta där å äta julbord med typ 100 andra människor, sånt gjorde man ju när man gick i skolan! Eller javisst, glömde det, vuxna går ju på sånt med jobbet! Men vuxen har jag inte blivit än...

Ikväll är en sån där kväll då jag önskar att jag var i solen. I min uniform och svettas floder. Skit samma och flygen är försenade och gästerna är ilskna. Jag vill stå där i mina svart pumps och namnbricka i alla fall!! Vi får väl se vart vinden tar mig...♥

Just nu händer det inte så där jättemycket.. Hade konstigt nog inte tusen saker att skriva om idag. Det är snö och typ -10, quite nice faktiskt! Ska nog ta och lyssna på "Last Christmas I gave you my heart and the very next day you gave it away...lalalalala...", komma i lite mer jul-mood och fortsätta filosofera i mitt eget huvud!

Sist med inte minst vill jag bara önska er allesammans en riktigt God Jul!!!


Lusse lelle, Lusse lelle tre nääätter före jul!
(By the way, vem e den där lelle Lusse??)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0