Time out

Den här perioden i mitt liv har jag kommit på är en time out.. Jag står i standby-läge för att vänta på vad som hända skall. Hemkommen från Grekland och arbetslös i hela fem dagar och det rycker redan i benen! Så här tänker jag verkligen inte fortsätta! Jag kom hem i tisdagskväll till härligt standardväder; Göteborgs ökända pessregn.. Sedan dess har jag städat, varit på en arbetsintervju och tänkt ut vad jag ska göra. Lite planer har jag, so stay tuned... 

Men first of all, en liten tillbakaglimt från sydligare breddgader, tre veckor i Grekland på ett fat:
Kali orexi!



Karpouzi, anybody?

   


Mmm pitagyros på stranden..sikken service;)


Nadoula mou på Cool

   


Godaste lammet på en restaurang uppe i den lilla byn Parthenonas

   


Mamma och min lilla farmor



♥♥♥♥♥
καλοκαιρινα ραντεβου

 


Kommentarer
Postat av: Jojo

Pita pita pita!!! Om 2 timmar är det dags för mig att rulla massa pita igen...

2009-09-10 @ 23:35:31
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/
Postat av: Emelie M

Vilka underbara bilder!

och pita... dreggel

2009-09-15 @ 09:40:21
Postat av: Maria

Så pigg hon ser ut, lilla Ya-ya! Jag gillar karpouzi bilden också. Men pita delivery on the beach? Hur lyckas man med det, egentligen? ;)

Vi ses på lördag!



Kram, Mary

2009-09-16 @ 08:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0