George och jag

Sitter här hemma med George Michael som sjunger för mig.. Caus I got to have faith nananananaaa... Lördagen, som det är idag, började tidigt med en sväng till gymmet, där jag och miss D hade uppdatering medan vi flåsade på crosstrainen. Vad mycket bra saker man kan komma på när man är aktiv!

När jag väl kom hem sa mamma att hon pratat med mormor och att hon just gjort pannkakor! Mumms! Det ville jag ju oxå ha! Kom att tänka på mitt stora misslyckande av mina så kallade "pannkakor", när jag fick ett ryck en dag i somras. Efter allt slit såg det ut som en tallrik med potatismos med massa brända klumpar i. Hur svårt kan det vara egentligen..? Ja man kan ju undra!
Men idag i alla fall, visade min kära mor mig hur man gör pannkakor på riktigt. Och jag kan nog kalla mig pannkakexpert nu, riktigt goa blev dem. Brända och tjocka till familjen (som de vill ha dem), och tunna och bleka till mig (som alla andra anser vara inget annat än fast smet). Själv tycker jag faktiskt att pannkakor ska vara tunna som papper och utan någon bränd fläck på. På med socker, rulla ihop dem och violáHur vill du ha dina pannkakor?

Nu ska jag slå in paketet till Heidi & Mats, hoppa in i bilen och köra iväg ut i bushen och hoppas på att komma fram innan det blir mörkt. Ja, Heidi ska förlova sig!!! Lite jobbigt bara att hon bor bortom all civilisation, för ingen gps får komma in i min bil inte. Jag gillar att köra runt forever and forever tills jag blir förbannad och hittar själv, så det så!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0