Jobbcoach

Igår var jag på jobbcoachmässa på Folkets Hus. Det var hur mycket folk som helst, men till slut hittade jag en herre som ska bli min coach! Känns ganska speciellt att ha en personlig coach! Vi får se vad det leder till, men ofcourse ska jag ge 100 % på detta och hitta mitt drömjobb förr eller senare!

Idag ska jag baka bullar! Japp, jag och mamma har lite hemkunskap när jag ändå är hemma om dagarna! Ikväll ska jag dansa, som jag redan längtar till nu. Men innan dess ska jag åka och köpa en nalle till Lauras lille bebis! Jag ska nämligen åka till Danmark över helgen och hälsa på mina sweeties Laura och Martina, ska bli sjukt kul!

Ha en bra dag på er där ute i världen!!!


For du for lækker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0