En ny dag

Så har en ny dag blivit en gammal och om en timma börjar en ny. Är det inte wonderbart? När man är mestadels arbetslös känns varje dag som en lördag. Ellre onsdag. Eller vad fan spelar det för roll egentligen..? Det kommer alltid en till ny dag efter den som varit, så det e bara att hålla i sig i karusellen!

Dagens höjdpunkter denna vecka har varit all träning som jag hunnit med. På måndagen var det Bodycombat- jag slogs som en galning mot min skugga och fick världens träningsvärk på kuppen. Härligt! Härligt!! 

Tisdagen försvann till en dag i glömska.. (Men serriöst änna, vad gjorde jag då? Kan inte komma på det..Hmm)

Onsdagen dansade jag. Jajamensan, nedräkningen till våra stora shower har börjat! Fyra shower där stegen ska sitta som hamburgaren i sitt bröd, tzatzikin på sitt lamm, ja de ska helt enkelt sitta där!

Idag, torsdag dansade jag också, fast sydafrikansk dans. Grymt kul!

Idag saknade jag faktiskt mitt gamla crew i Lidköping! Våra tv-kvällar var så bäst! Ju för sig var man inte så glad när man ställde sig på vågen och insåg att Idol, Bonde söker fru och Top modell hade gjort en så där fem kilo tyngre. Medan andra gick ut med stavar bakade vi kladdkaka till höger och vänster, och alltid var det någon som tog med sig kex och ostar när vi skulle ha en nyttig dag! Men det var skoj....=)

Nu sitter jag istället hemma i Göteborg och skrattar åt Mammas pojke och lider med Inlåst-killarna. Jag har ju by the way kommit på en helt fenomenal idé och uppföljare till Mammas pojke; Pappas flicka! Hur grymt skulle det inte vara om jag om min kära far bodde i ett hus i Spanien en månad med massa potentiella pojkvänner? Haha kan riktigt höra pappas röst i huvudet: "Min dotter får träffa veem hon vill, var ifrån som helst, bara han är grek."   



Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jojo

åååååh jag saknar våra tvkvällar jag med! men vi håller spiriten uppe för varje fredag ser jag på top model och australian idol! men det är ändå inte detsamma... =(

2009-10-18 @ 08:38:11
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/
Postat av: Ellie

Naawww, jag kan inte annat än att hålla med. Saknar det också!! Att bara cykla över till varandra äta lite godsaker och titta på bra tv. Hoppas att du får en underbart härlig vecka! Väntar fortfarande på samtalet från Sveriges framsida :) KRAM

2009-10-19 @ 20:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0