Cinema paradiso

Nu är det dags för lite bio-updates! Jag började just fundera på hur mycket tid och pengar jag har spenderat inom biografens väggar detta år, och ärligt talat så vet jag inte. Väldigt mycket i alla fall! Men det är ju så mysigt!
Anyway, här kommer som följer; de senaste filmerna jag sett sedan....senast=) 

The proposal HHH (Helt ok kommedi med snygga Sandra Bullock. Kommer inte ihåg exakt vad som var varken bra eller dåligt, så den var antagligen helt ok för att se hemma på DVD.)

The hangover HHHHh (En helt sjukt rolig film! Absolut värd att se igen. Kanske är det för att jag har sjuk humor och skrattar halvt ihjäl mig när till exempel bebisen får en dörr mitt i ansiktet..hehe.. men jaa, kan verkligen rekommendera denna!)

LA Gigolo H (Har inget att säga om denna. H:et var till Ashton Kutcher som är så snygg!)

Sommaren med Göran HHH (Väldigt rolig och härlig film. Hmm.. ja, en sån där feel-good-film, lättsmält och rolig!)

The ugly truth HHHh (Ännu en väldigt rolig kommedi! En och annan tår kanske gömde sig långt där bakom de krampaktiga kinderna efter allt skrattande! Totally worth to see!)

Och sist men inte minst:

Min stora feta grekiska semester HHH (Filmen heter egentligen My life in ruins, alltså mitt liv i ruiner och har inget med Mitt stora feta grekiska bröllop att göra. Lite besviket måste jag tyvärr bara ge den 3 H:n eftersom att den inte var såå bra som jag hade väntat mig. Tjej jobbar som guide i Grekland, blir kär i snygging; jaa jag trodde faktiskt jag skulle känna igen mig mer än vad jag gjorde! Det enda som jag kände efteråt var att jag vill åka till Grekland nu!)






Kommentarer
Postat av: Jojo

Eleni! Ja det ar du och jag som gor det mojligt for filmindustrin att forsatta spela in filmer med den formogenhet vi lagger ut tillsammans! Jag kommer inte riktigt ihag hur det var jag gjorde, men jag ska kika pa detta och skickar dig ett mail! =)



2009-10-10 @ 00:19:14
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/
Postat av: Jojo

Hej svej! For att fa tillbaka besokstrafiken, ga in pa min blogg och klicka pa Click to get Feedjit sa lankas du till en sida dar instruktioner finns! =)

2009-10-13 @ 08:48:34
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0