Let's dance and forget our starving wallet

Sitter här med mina läsglasögon nersjunka på näsan och känner mig som en sekreterare av något exeptionellt slag. Exeptionellt på grund av min pyjamaströja med Snobben på.
Sekreterare förstår väl vem som helst. Läsglasögon. Är det bara jag, eller är det inte väldigt snyggt med glasögon? Nästan så jag önskar ibland att jag hade något synfel.

Dagarna går så där konstigt fort nu igen. Förra veckan jobbade jag som värdinna på ett EU-möte som hölls här in the city of Gothenburg och denna veckan gör jag inget speciellt. Tränar och dansar. Idag på dansen gjorde vi en ny dans som var väldigt rolig, jazz med afrostil till trummusik. Efter det fortsatte vi på den gamla koregrafin, som är så häftig! Från att alla dansar i samlad grupp, splittras vi i två grupper och dansar spegelvänt emot varandra, för att sedan gå igenom varandra (haha hur nu det lät) för att avsluta med samma steg fast spegelvänt. De som hängde med; räck upp en hand!;)

Igår hände en sån där sak som bara inte får hända. En sån grej som gör att man blir förbannad och stampar med ena foten och svär högt och ljudligt så att alla i halva västsverige hör. Ja, Helena fick P-böter! Var hon inte duktig och la i pengar på automaten? Fickparkerade hon inte till och med riktigt snyggt? Jo det må man tro, men det brydde inte Gud sig om. Tydligen vet inte Gud hur svårt det kan vara att fickparkera med en rödlackad Mazda 6 som får repor bara någon tittar på den! Och ändå blev 600 svenska kronor priset på denna manöver! Skäms! Skäms på dig dumma P-vakt! This one is for you:





♥Arrivederci♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0