Paus i föreställningen

Ja, jag har väl haft lite bloggpaus kan man säga. Har inte känt mig in the mood for writing det senaste, på grund av att alla mina tankar och krafter går åt mamma just nu som opererades i måndags. Men nu kan det bara bli bättre! Jag längtar efter att hon ska komma hem, så vi kan dricka kaffe och äta onyttigt, diskutera bönderna i Bonde söker fru och imitera mammorna i Mammas pojkar. Och så att jag kan fortsätta med min stickning! Något blev alldeles knas och jag kan verkligen inte rätta till det... Mamma, kom hem nu!

Imorgon klockan fem kommer i alla fall jag att sitta bänkad framför TVn. Dijana min kroat kommer vara en av tre kandidater för den charmige chefens kärlekslycka på TV4! Jag håller tummarna för att hon kommer få fransmannen på fall så att hennes la vie en rose kommer bli rena rama trés bon!


Kommentarer
Postat av: sandra

Hola chica preciosa! Hur e det med din mamma?? Hoppas allt gått bra! Jadu jag har fullt upp nu, och det e lite jobbigt faktiskt! Jävla jul.. Nej då nu ska jag vara positiv. Jag ska upp och hälsa på Hanna & Elinor i helgen. Första gången i Sthlm för mig sen jag flyttade därifrån. vad ska du göra i helgen? Puss & kram tall & gran

2009-11-12 @ 16:25:10
URL: http://sandrarubensson.blogg.se/
Postat av: sandra

...vad är chefens lycka by the way? e det på riktigt?? :)

2009-11-12 @ 16:25:44
URL: http://sandrarubensson.blogg.se/
Postat av: Yngste-moster

Å fransmannen fick hon på fall! Hur gick det?

2009-11-13 @ 10:15:25
Postat av: FoxLadyNo1

Fransmannen var trevlig Merci Merci :)))

2009-11-14 @ 01:03:25
Postat av: julicious

Hej:) Jättesnällt av dig att du kommenterade:) Jag gillar din bloggs bakgrund:) Lila är väldigt fint.

///Julia

2009-11-16 @ 20:58:11
Postat av: sandra

hej! haha, wow 6 inlägg från dig! inte illa! (synd bara att 4 va likadana men men) joo jag va ju i sthlm en sväng och hälsade på hanna och elinor. var trevligt! skönt att din mamma är på bättringsvägen! händer annars då? jag har fullt upp med marknads-jobbet.. mycket som ska va klart nu inför jul. Åhléns gick strålande! Har ju bara jobbat där i två dagar so far... Blir mer sen i jul! Men det e så lätt jobb, man bara står där och e trevligt - inte lika krävande som det andra... Nej, nu får du ta dig ner hit i dessa trakter snart! Kankse en reunion i sthlm med de andra? Kram o puss, garn o tuss

2009-11-22 @ 21:39:17
URL: http://sandrarubensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0