Mjaau


Hilda & Hulda



Igår var jag, mamma och Eddie i Alingsås och tittade på Pelle Svanslös, en teater som syrran och yngste-moster är med i! Det var hur kul som helst, och Maria och Ann-Britt var klart snyggast av alla cats! Vi hade VIP-platser på första raden, näst intill i baken på Bill och Bull som hängde lägst fram vid scenen en stor del av pjäsen. Det var en härlig blandning av skådespeleri och musik! Very impressive!!♥

På kvällen blev det bio för hela slanten! Veronika bestämmer sig för att dö. Den är gjord efter en av de bästa böckerna jag läst av Paulo Coelho, därför hade jag ganska stora förväntningar på den. Trots att boken klart är bättre tycker jag ändå att den var riktigt bra, med en rolig överraskning mitt i filmen då plötsligt Lisa Ekdahls Vem vet inte du, vem vet inte jag-låt spelades! 

Idag känns som en riktig slappardag... Jag sitter här och stickar ett par benvärmare, som är min nya hobby=) Ibland kan man va allt bra kreativ! 

 





Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe ägnar du också din tid åt att sticka!? Bra tidsfördriv där...

2009-11-02 @ 12:08:03
URL: http://annaliljegren.blogg.se/
Postat av: Anna

Det blir en tröja för min del =) Hur går det med jobb? segt?

2009-11-06 @ 09:30:10
Postat av: Maria

Åh, va kul att se! Roligt att du gillade den =) Jag saknar mina katt kompisar... men jag har ju en stickning jag också, eller framför allt virkning, med beställningar på vantar. Men gissa vad som hände idag? Jag var hos en kiropraktor som knäckte och vred i min rygg, som jag haft ont i, och till min förtvivlan fick jag VIRKNINGSFÖRBUD tills jag blivit bra )= Buhu... Men sy får jag göra, så jag hoppas du kommer snart igen.

Kram!

2009-11-06 @ 16:56:57
Postat av: Yngste-moster

Å Hilda har tappat rösten!

2009-11-07 @ 20:37:27
Postat av: Johanna

Jepp Tom-Tom. Han hälsar så gott!

2009-11-11 @ 02:36:25
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0