Jag ska ialla fall inte bli nåt svin

Idag gjorde jag det. Vaccinerade mig mot rådande grissjuka, för jag ska då inte bli nåt svin har jag bestämt mig för! Än så länge har jag inte känt av någonting, förutom att min vänsterarm väger typ 30 kilo!
Nyfiken som jag är "råkade" jag höra en kille i 30-årsåldern på apoteket senare idag när han pratade i telefon. Jag höjde ögonbrynet (Japp, det vänstra. Det är släktdrag.) och synade mannen upp ifrån och ner när han odiskret sa "Ja nu har jag vaccinerat mig. Fy faan asså.. Jag fick tårar i ögonen, SÅ ont gjorde det."
Seriöst änna, var är alla riktiga män? Om jag hade träffat en sån som lipade för en spruta skulle jag nog sprungit där ifrån så fort jag bara kunde. Nej killar, det är inte gulligt.

Till något helt annat, på tal om män hehe... De senaste veckorna har jag jobbat rätt mycket på Dressmann. Hur kul som helst varenda gång faktiskt! Men en dag förra veckan blev jag extra glad. Jag hade hjälpt en kille med att hitta byxor, tröja, skjorta, slips- ja, hela kittet. Efteråt kom han tillbaka och gav mig en bukett med fem rosor som tack för hjälpen.
That's what I call a man!




Kommentarer
Postat av: Jessi

nämen shiit alltså. vikken karl! Det är så det ska gå till.. Själv verkar jag redan ha haft min släng av svinsjukan så jag hoppar sprutan. Men kan säga att d e inte kul att va sjuk i ca 2 veckors tid så du gjorde verkligen rätt! tycker inte heller d e särskilt gulligt me killar som bölar av en spruta!! LOSER d e va ja tycker d! Härligt å höra att du hare fint på arbejtet! :) kram kram

2009-11-25 @ 09:45:20
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0