Viva la Norge

GRATTIS Norge säger jag bara!! Riktigt kul att det gick precis så som jag ville igår! Snacka om att hela Norge kommer va bakis imorn efter en sån seger plus att det är 17e maj idag! Jag kommer ihåg förra året i Grekland den här dagen, när jag satt på båten på väg till jobbet och det var ett gäng norrmän med på båten. De förklarade glatt på sin proffsiga engelska för några greker att "Today it's Norway's birthday. In Norway all children eat icecream today."  Trodde jag skulle skratta ihjäl mig, men kunde inte avslöja min svenska nationalitet, när jag satt där och tjuvlyssnade all under cover.



Αχ αγγελε μου
♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Bergwall

Haha, norrmän e bra söta!! Jag arbetar o står i.. Har d hur bra som helst på praktiken! Håller på me Musik Direkt nu och d gör inte annat än strålar i jays world ;) Ska komma ner te Götet nåt o festa loss lite me bl.a. fröken Liljegren.. Hör av mig när ja e där o ser va du har för dej :D kram o natti

2009-05-21 @ 00:37:38
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0