Min nya hobby fortsätter att blomma

Jajamen, min hobby som föddes på landet långt borta har bara fortsatt här hemma i Sverige, nämligen att gå på bio! Det är nästan dubbla priset, men fortfarande riktigt mysigt! Så här kommer lite uppdatering i min nya karriärsbana a la Nils Petter Sundgren:

Boat that rocked HH (En rolig och lättsmält film som egentligen passar lika bra på DVD)

17 again
HHH (Kändes nästan lite pinsamt att säga namnet högt i kassan, men riktigt rolig film faktiskt! Och om jag var en så där 9 år yngre hade jag antagligen blivit störtkär.... fast när jag tänker på saken var jag nog det i alla fall, men efter filmen kom jag på att jag inte är 15 längre! Ooops..)

Dumpa honom HHHH (Andra gången jag ser den nu. Så bra, så bra! Den ska snart ligga hemma i min filmsamling!)

Och till sist, den senaste filmen jag såg i söndags, nämligen:



Änglar och demoner HHHHh (Dvs=4.5.. Vilken bra film! Jättespännande och väldigt trovärdig. Jag höll nog andan hälften av filmen. Andra hälften kikade jag antagligen i min godispåse, för filmen var spännande rakt igenom!) 

...Stay tuned...

Kommentarer
Postat av: sandra

härligt att du håller i takterna helena! själv har jag varit på endast 2 bio so far - the proposal och män som hatar kvinnor. änglar & demoner ska jag se i helgen. haha, bra där med recensioner - i like! kommer du hit på midsommar? pusss

2009-05-28 @ 11:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0