Im in love with a fairytale

Jajamensan, Melodifestivalen om cirka en kvart! Och jag älskar melodifestval! Denna dag kommer jag vara hemma med mamma och pappa med massa godis, kex, ost, olivkräm och andra godsaker bänkade framför tvn. Im liking it! Jag blir alltid lika irriterad på röstandet, och varje år svär jag att jag aldirg ska kolla på det igen. Vilket inte är sant. Nu sitter jag här igen och väntar förväntansfullt på att det ska köra igång, Live from Russia
Och nu listan alla väntat på, min vinnarlista=)



1. Alexander, du gör inte bara Norge stolt, utan hela Norden. Ajamen, I´m in love with a fairytale!!

2. Numero Due vill jag tillägna Moldavien. Vilken grym låt! Kommer defenitivt dansa som en galning till denna sommarplåga ända tills jag stupar...

3. Och på en tredjeplats kommer Grekland och min favorit Sakis Rouvas. Trots att hans kläder är liite för små älskar jag hans röst och hans utstrålning! Plus att han faktiskt är ifrån Korfu=)

Det var Schalger a la Helena, men om jag ska vara realistisk tror jag att det blir som följer:
1. Albanien
2. Norge
3. Ukraina

Vi får väl se om ett par timmar!
 
Säger som man alltid ska säga i Schlagersammanhang, på den värsta tänkbara engelskan ever:


Hellooo Eurooope!!!!


Kommentarer
Postat av: Jojo

Det blev ju en liten norrbagge som tog hem det då! =) Bra låt, men inte min favorit. Nu måste jag ju bara komma hem till nästa års eurovision! Ska vi ta en tripp till Norge då? =)

2009-05-17 @ 02:14:38
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0