Bojkotta spårvag på måndagar

Helt kass på att uppdatera har jag varit på sista tiden, jag vet! Dagarna har bara svischat iväg och försvunnit ut i oändligheten. Sjukt att man så lätt kan anpassa sig till saker och ting här i livet. Nu har jag praktiserat i tre veckor, men det känns som en evighet sen jag började.
Första veckan var hemsk. Inte jobbet i sig, men jag var totalt utbränd och deprimerad över att man antagligen måste jobba hela sitt liv. Hmm, nä det är faktiskt sant, den tanken har aldrig slagit mig innan! Nu har jag smält det, så nu flyger dagarna bara förbi! Känns som det var igår det var måndag och jag kände måndasdeppen. Ja, jag har även kommit på att åka spårvagn en måndag morgon är det mest deprimerande som finns! Folk ser ut som de vill hoppa av från närmsta klippa och försvinna. *Pling! Nästa- självmordsklippan* Ja jag kan riktigt höra den där förinspelade mansrösten som säger alla hållplatser med sitt lite släpiga näästaa... Jag säger bara det, titta inte på folk en måndag morgon. Hemskt. Hemskt!
Själv är jag alltid pigg som en pelikan och studsar upp, överlycklig över att det äntligen är måndag! (Ja precis, och elefanter kan flyga!)





Kort och gott trvis jag jättebra på praktiken, så det är nog därför dagarna bara försvinner..  Men nu är det helg igen, och den här helgen ska jag bara slappa, shoppa och äta en massa gott=)

Förra lördagen spelade David GuettaTrägårn, och ofcourse var jag där! Efter förfesten tog jag, Dijana och Nadia vagnen in till stan. Det var en lyckad kväll som slutade vid sextiden på morgonen. För att göra en lång historia kort:
 
Helena fick en ny bästis på spårvagnen (som dessvärre försvann). Dijana var övertygad om att Davig Guetta var intresserad av henne och tittade på henne hela natten, tjaa, vad gjorde alla övriga 1899 personer där egentligen..? Man kan ju undra! Nadia skällde ut en kille på toaletten som inte förstod nått. Sedan hittades Dragan på avenyn och detta slutade självklart med cheesburgare på McDonalds klockan fem på morgonen! Dijana försvann i en taxi som hon smet undan med bara för att killen brevid hade en större plånbok. Vidare i Majorna somnade Nadia och Helena som två stockar efter en orkan. Like always!!


Det klassiska hissfotot


David Guetta in the front


...And strike a pose!



 
Adios och trevlig helg!!
:)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE your Blogg Baby :-** Men vi vet att David Guetta sa att han skulle komma tillbaka nästa år av en, förlåt EN anledning... att vi var där så klart; "Same time, same place next year" med fransk brytning så klart! Helena han flörtade med dig hela kvällen, varför tror du hag åkte hem så ledsen:(( haha! Guetta is in da House! And we Love him for that!!! Jag tar revange i Kroatien i sommar ;-))))

2009-05-09 @ 01:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0