Happy happy birthday, yes I had!

Location: Gothenburg
Mood: Fantastic


Tack alla som kom på min födelsedag!!!

Nu är jag lika gammal som det finns timmar på dyget och det känns väldigt speciellt må jag säga! "Hur känns det?" är väl konstigt nog en standardfråga man får när man fyller år, och ja, jag känner mig vis, ung och precis som att vara 23, konstigt nog! Och det här med Facebook är ju väldigt fyndigt! Så många grattiskort har jag nog aldrig fått som gratulationer på Facebook, I like!! Jag kunde inte önska mig en bättre dag! 

Massa mat, tårta, blommor, presenter, vänner och 2 ton musik fyllde hela lördagkvällen. Sen bar det iväg till stan i en taxi och slutade på söndag morgon vid köksbordet där Helena satt och åt upp det som var kvar av kycklingen! Mumms♥ 

Nu ska jag ut och använda mitt extreme slacker kit som jag fick av Peter, bara det blir fint väder! Brorsan har nu även dragit över Atlanten till US and A. En bror i USA, föräldrar i Grekland, TUR att jag har kvar min gamla mormor i Sverige (som mormor själv sa haha)! 
Jag har lite projekt på gång här hemma, så tiden bara susar förbi! Det är ungefär tre veckor kvar på praktiken, sen tar jag examen, och efter det lyfter jag mina vingar och flyger ner till Ellada och medelhavets fläktande vindar -the sound of Greece!  

Men först blir det en helg med extreme party; det ryktas nämligen om sommardrinkar, dansande tills fötterna domnar av och fruktansvärt kul! Eller hur Nadia? Och sen kommer en helg till!! Och en till!! Och EN till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mamma mia, hur ska jag klara av detta!?


;)

Kommentarer
Postat av: Jojoonthemove

Javisst har jag det! Och jag har ju försökt förklara att det var de gamla grekerna som uppfann pitan och ÄVEN tsazikin vi serverar, men kiwisarna är svårövertalade... :P I´ll give it another try today!

2009-07-14 @ 23:06:53
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/
Postat av: Anna

Haloo kucklamou! Verkar som du hade en bra dag! Och snart är det inte långt kvar tills vi är fulländade kulturturismentrepenörer! walla... Jag funderar på att ta mig en sväng till Greece när jag är klar med kalaset.... We'll see.. Ta hand om dig! Kram

2009-07-15 @ 11:05:42
URL: http://annaliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0