Första dagen någonsin...

...som jag inte haft något att göra och inte fått total panik över det! Idag har verkligen varit en helchill dag. Jag har bara varit hemma och sparkat omkring mina 50 balonger som är kvar sen förra lördagen (man blir faktiskt riktigt glad av färglada balonger, så jag ska låta dem självdö för en gångs skull;), ätit frukost, läst, lyssnat på musik, sovit middag, ätit och är nu inne på min tredje kopp kaffe! Hur nice som helst! Och med den mañana mañana-filosofi jag lever efter har jag inte gjort något måste alls idag! Jag kan säga som så att jag har inte diskat, för jag har inte känt för det. Inte heller har jag handlat, så imorn blir det väl antagligen cornflakes med vatten. Men det är ok! För idag är det Helena-slappis-lördag, och då behöver man inte göra nånting! Bra va?!

Veckans största nyhet är att jag och Nadia ska se MADONNA på Ullevi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det kommer bli så grymt häftigt att jag knappt kan vänta! Nu när det är faktum att jag aldrig kommer att få se Michael King of pop Jackson (God bless his soul) får man ju helt enkelt passa på att se the Queen of pop. Människan är ju tydligen inte odödlig verkar det som.. (Hmm..?)

Take a bow- here comes Madonna!


9/8-2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0