Off I go

Imorgon åker jag till helt andra sidan jorden, ja Nya Zeeland here I come!

Just nu har jag den där o-härliga känslan som jag alltid har innan jag ska åka. Som tur är vet jag att den försvinner lika fort som jag hunnit säga resfeber och stigit in i transithallen på Lanvetter. Ah, jag älskar flygplatser by the way... Så mycket kärlek på en och samma gång! Mmm imorm får jag åter känna lukten av flygplats!
 
Nä, känner mig inte inspirerad att skriva nått bra idag. Packat har jag gjort lite halft, målat naglarna har jag inte hunnit än. Smycken ska läggas ner, kameran ska tas fram och antagligen behöver jag packa om några gånger innan flyget och Helena lyfter sina vingar och flyger mot solen!

Nä. Shit. Imorn ÅKER jag!!!!! Nu vet jag inte vad jag ska skriva, är för snurrig för att vara klar!
Jag kommer sakna er så sjukt mycket, alla mina nära och kära! Men snart ses vi igen=)

Pusselipuss och Adjö!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Shiiiit, här har du en som är lika rörig hon...;) Allt är upp och ner, har noll koll. Men pass, biljett och laptopen är med. Vad kan gå fel? ;) Ses om några timmar babe!!:)Nuuuu skeeeer deeeet!!!

2009-01-06 @ 11:02:18
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/
Postat av: Mary

Heja Lillasyster! Hoppas du fick ordning på allt och att resan gick bra. Här snöar det. Är inte säker på att jag vill veta hur vädret är hos dig... Jo, jag är jättenyfiken på ALLT, som du vet, så skriv snart - jag vill veta allt om Hogwards (;! Massor av kramar från Big Sis.

2009-01-06 @ 18:55:26
Postat av: Emelie

Wow va spännande!!

Uppdatera så mycke du kan!!

Hälsningar Emelie och David

2009-01-07 @ 20:09:41
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0