Nya Zeeland

Hej, pust och gasp! Nu ar jag i varma Nya Zeeland! Yepp, I made it!! Kanns helt sjukt! Det hela borjade i tisdags, da vi forst flog till London.. vidare pa en sex och en halv timmars lang tur till Dubai och darefter en FEMTON timmars resa till Sydney. Darefter en liten tripp till Christchurch och Nya Zeeland som tog ytterligare tre timmar. Nu ar jag helt och hallet slut! Jag vet inte hur manga filmer jag sag pa flyget, som by the way var jattelyxigt=). Man fick strumpor, tandborste, ogonbindel och massa mat och kakor hela tiden. Jag satte en lapp pa min ogonbindel dar det stod Wake me up for food..

Nar vi landade har idag var klockan typ halv tva pa dagen, det vill saga halv tva pa natten enligt min klocka. Vi motte upp sex tjejer till fran klassen och akte till vandrarhemmet dar vi nu ar. Helt ok ar rummen, men jag vantar pa att aka till Nelson och skolan. Christchurch ser forresten ut ungefar som Sverige pa sommaren, den enda skillnaden ar alla hoga hus och den 35 gradiga varmen! Jaa, det var visst varmt pa Nya Zeeland..

Nu ska jag ga och lagga mig, ar helt sjukt trott och snurrig i huvudet! Jag saknar er och tanker pa er dar hemma!!!!

Kramar i mangder!!!!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Åh, jag vill oxå!! =) ha det helt underbart nu! Här har snön redan blivit slask, fy!



Kram!!

2009-01-08 @ 17:15:34
Postat av: Peter

Vad bra att du kom fram ordentligt. Jag förstod inte, vems sockar fick du på flyget?

Vi saknar dig redan här hemma. Kramar från hela familjen

2009-01-10 @ 14:26:40
Postat av: Eddie

Hej! Vi har det bra här, fast det är mörkt, slaskigt och blåsigt. Det låter väl härligt? Va bra att resan gick bra, sommar låter ju härligt.



Vi saknar dig!



Kramar från Eddie & Maria

2009-01-11 @ 18:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0