Karditsa

Jag vet, jag vet.. har inte alls varit bra pa att uppdatera fran Grekland, men jag har helt enkelt inte haft tid att satta mig vid en dator, vilket klart ar bra! Jag har haft sjukt kul hela tiden! Nadia kom ner en vecka, och snacka om att det var en bizzy week. Vi var ute nastan varje kvall, visade henna SPAt jag jobbade pa forra aret, at pita gyros pa stranden med mera...  
Forst nu har jag tid att satta mig ner och skriva lite pa bloggen, har pa ett internetcafe in the heart of Karditsa. I torsdags morse akte vi fran Marmara till min farmor har i centrala Grekland. Det har varit kul, men valdigt valdtigt varmt. Min solbranna som jag var ganska nojd med har sa gott som forsvunnit eftersom man bara vill undvika solen har. Igar, fredag, sprang jag, min faster och kusin runt i affarer. Jag kopte en svart klanning och ett par orhangen som jag fick i present av farmor. Jattefina! Idag har vi varit uppe i byn hela dagen tills alldeles nyss. Vi grillade, at, at och at... Sen sov alla middag och jag fortsatta lasa boken jag haller pa med just nu, Brida av Mr Paulo Coelho.

Imorn aker vi till Athen for att vara dar i tva dagar innan vi aker hem till kallare breddgrader. Mamma och pappa aker via Danmark, men sjalv ska jag aka via Thessaloniki och Budapest. Jag skulle inte bli ledsen om jag missade planet i Thessaloniki den har gangen istallet haha... Jag saknar Marmara varje sekund...


Thats all folks!

Love love love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0