Att vägra vara sjuk

Jag ooorkar inte mer! Har vart sjuk nu i nästan en vecka, kollat på säkert tio filmer och en massa Vänner-avsnitt. Ätit godis-kuren, inte-ätit-godis-kuren, proppat-i-mig-vitamin-kuren, ätit-kycklingsoppa-kuren, men nää inga resultat! Nu går jag istället på ren gift och börjar genast känna mig bättre! Mandlar- vad ska de vara bra för? I gröten på jul vill man ju ha den, men två svullna i halsen skulle jag faktiskt kunna leva utan!

Jag hade ju tänkt skriva lite updates.. men kom på att jag inte har gjort något speciellt alls! Kollade på "Skönheten & Odjuret" och grät när pappan låg och frös i snön. Stackars lilla pappan... Sen kollade jag på "Happy Feet" igår och grät för att de är så taskiga mot honom. Ah jag skyller på antibiotikan! Och så mycket mer än så har jag inte gjort.
Jo, jag var ute i trädgården idag och plockade smultron.
Nu har jag bara tre dagar kvar på praktiken, på torsdag tar jag examen. På söndagen ska jag på date med Madonna (med cirka 50.000 personer till) och sen åker jag till Grekland på tisdagen. Arbetslös skulle man kunna kalla det. Men jag kallar det för semester ialla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0