Tillbaka i Lisch

Hur konstigt det än känns så är jag tillbaka i Lidköping. Min hjärna har nog inte riktigt förstått det än, allt har ju gått så sjukt fort! Det känns som jag aldrig vart i Grekland samtidigt som det känns som jag fortfarande är där! Lämnade mitt hjärta i Marmara, på Lagomandras strand...♥

I måndags började skolan med redovisningar från sommarens praktik. Det var kul att träffa alla klasskompisar igen å höra vad de gjort för något. Vi har ju nya ettor nu, så ikväll blir det inspark för dem. Jag, Sandra (som alltid är lekledare) plus Anna, Hanna och Elinor har satt ihop några lekar och tävlingar som vi ska utsätta de andra för.. hehe..ska bli kul!

Sitter och lyssnar på Elena Paparizou och I kardia sou petra och känner mig nostalgisk. Hon hade konsert i Marmara i sommras, och ofcourse var jag där. Hon är inte bara grym på att sjunga, snygg, har fint namn och kan dansa, hon är ju från Göteborg också!!

Nu måste jag fixa mig för kvällens strapatser. Imorn ska jag hem till götet där det nog blir party till helgen.. 
Och vad är en kväll på avenyn....
om inte...
alldeles...
alldeles...
...underbar


    


Elena Paparizou på Porto Carras festival


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0