Sweet dreams are made of this

Här sitter jag och kollar biljetter till Grekland, när jag kanske borde beställa min biljett till Nya Zeeland först och främst. Men jag vill verkligen åka till Thessaloniki NU! Aχ, τι vα kανω...

Idag har varit en bra dag, fylld av herr Cornelius, destinationsutveckling, afrikansk dans och egengjord laxgrattäng! Nä det trodde du aldrig va.. Helena som knappt äter fisk! Men men, det e nya tider nu;)

Imorn ska jag och Evert börja vårt projekt och läsa på lite tills Sandra är tillbaka och vi kan köra igång..
Wow vad laddade vi är nu hela klassen för ännu ett projekt, och ännu en hemtenta a la Bengt! Eller inte!
Halva min hjärna är i Grekland, andra halvan på flyget till Nya Zeeland! Där emellan går massa tankar åt hur jag ska lägga upp träningen för hösten, hur jag ska hinna träffa alla, men främst av allt just nu:
The babes night out nu på LÖRDAG!!! Ajamen Nadia, nu är jag sjukt laddad, fram med skumpan lillrumpan!!!
Hemtenta..hmm.. vad betyder det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0