Oops I did it again

Jajamensan, jag har gjort det igen... Trott att dygnet har 48 timmar och självklart tagit väldigt god tid på mig att göra vissa saker. Precis, jag ska åka hem till Sverige imorn, eller rättare sagt idag om några timmar. Klockan är nu sex på morgonen och jag har inte lagt mig än. Håller faktiskt på att frosta ur frysen, tro det eller ej..

Aman aman... Jag vill inte åka hem! Fy känns väldigt jobbigt just nu, men jobbigare lär det bli imorn på flygplatsen när jag verkligen förstått att jag ska lämna Grekland..
Uh fy.. nu måste jag verkligen sova! Nästa gång jag skriver är jag i Sverige och har det typ tio grader kallare. Fast det ska bli så kul å träffa la familia å alla vänner igen så klart!! Allt som allt har jag haft en kanon sommar, åker hem gladare, ett par kilo mindre men dessvärre med lite mer övervikt i väskan.

Thats all folks



Summerlovin´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0