Lucky like a truck

Igår satt jag och laddade ner en massa bra musik från i sommras, bland annat "...Oo lucky lucky, I´ll do you like a truck" Vilken text liksom, men så grym! Tänker på Villa och sommrens bästa nätter... Jag har, tro det eller ej, fortfarande inte kollat igenom alla mina Greklandskort, för det känns rätt tungt fortfarande. Vet inte riktigt var jag är.
Eftersom jag älskar musik så mycket så föredrar jag att lyssna på musik som påminner mig om saker och ting, blunda och få en egen bild innanför ögonlocken istället... Lucky like a truck, oh yeah!
Idag är det fredag och strax ska jag packa väskan och sätta mig i bilen och ge mig ut på safari igen, eller rättare sagt ut på den svenska landsbyggden och vidare hem till götet!! Tänkte titta förbi mormor på vägen och överraska henne=)

Vad ska då jag göra till helgen...? Inte en aning! Inga planer alls för omväxlings skull. Så om du har nån idé, call me!





Your strength is so hard to find
I feel so much stronger now
the feeling's alright
Your words make me whole again
Those eyes cannot ever lie
you're so divine






 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0