En regnig dag i Göteborg

Dagens artist: Kent

Regn i Göteborg. Ajamen jag är hemma=)




Helgen har gått ovanligt sakta, men det beror nog på att jag inte åkt tillbaka till bushen efter helgen, har lite grejer jag är tvungen att fixa här hemma först.
I lördags var det rena nostalgitrippen a la Sticky! Japps, vi hamnade på Sticky fram mot tolv eller vad klockan var, efter vin, chips, oliver och massa choklad. Väl på plats var det verkligen hur sjukt kul som helst!! Efter några kära återseenden och volter på dansgolvet sov jag som en prinsessa i Nadias underbara dubbelsäng. What a night!

Helena har varit duktig också, hon har köpt biljett till NYA ZEELAND!!! Jaa det händer verkligen på riktigt, jag ska åka! Pappas kommentar när jag klickat på confirm sitter fortfarande kvar "Vad ska jag göra med dig, Europa verkar inte vara tillräckligt stort för dig..."
Nej, världen är större än så, och jag ska ut och utforska den nu!!! Hur ska jag annars kunna slå mig till ro, gifta mig och skaffa sju barn, två åsnor och vinplantage när jag inte gjort allt det där jag ville göra som ung..?

Imorn ska jag på Eventdagarna i Lisebergshallen. Klart, som blivande berömd och framgångsrik karriärskvinna måste jag också tänka lite på framtiden och se till att skaffa kontakter!

Adios!!! 

Kommentarer
Postat av: Miss J

när åker du till nz?

2008-10-01 @ 20:26:15
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/
Postat av: Miss J

heeeelt underbart! =) underbart väder, underbar pojke o underbara lattes på starbucks hehe...

2008-10-01 @ 21:48:47
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/
Postat av: sandra

ska du bara ha 2 åsnor? själv tänkte jag mig ett dussin hahaha ses mañana!

2008-10-02 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0