Boring boring BORING

.....I am so boring, på ren grengelska! Eller bored som resten av den engelsktalande världen skulle säga. Klockan är way past läggdags, men jag vill och kan inte sova. Imorn börjar en ny kurs så jag borde väl lägga mig så jag lyckas hålla uppe ögonen imorn, men det rycker i hela benen, är så uttråkad!!! 

Varför skriver du inte en kommentar?? Eller bara "Bengan" was here, för det skulle ju vara kul med nån slags resopns nån gång! Funderar på om jag ska skriva om mina politiska värderingar och mina tankar kring diverse ställningstagande, så det skapar nån slags reaktion på fölket! Jaa gott folk, jag är verkligen EMOT EURO, bara så ni vet!!!!!!


God natt, då då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha im BORING! Jag håller med! Asså gud va jag saknar G nu! =) But i am surviving. Nu e det IDOL!

2008-09-23 @ 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0