Sista inlägget innan jag drar

Imorgonbitti klockan halv elva åker jag till Grekland! Och är Helena klar, packat och allt..? Ofcourse not! Det där om att "vara ute i god tid" ingick inte i min hårddisk, och inte har jag laddat ner nåt program som skulle instalera det nu vid 23 års ålder. Ute i god tid..? Bullshit!
Jag ska packa, torka och fixa håret, laga ett par strumpor som jag absolut vill ha med mig för att de bara var tvungna att gå sönder just nu...what else.. Jo, skriva sista analysen på projektarbetet och ringa några samtal.. TUR att jag har fixat min franska manikyr!

Adios, te leme, hasta la vista, nu flyger jag mot solen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Eleni! Tell me all about Greece in the nästa inlägg tack. =)

2008-12-03 @ 12:29:04
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/
Postat av: sandra dee

Dags för uppdatering NU fröken taggtråd ;) jag har bilder från bion på min blogg som du får ta! kraam - ha en braa helg!

2008-12-05 @ 13:20:24
URL: http://sandrarubensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0