Yummie...

Igår var det myskväll med nybakade scones, te, Idol, Crash, en Helena och en Sandra nersjunkna i soffan på Härenegatan. Ajamen, cosy friday i ett kallt Lidköping var precis vad jag behövde efter att ha varit sjukt fokuserad i skolan i hela två dagar! Och jag måste bara säga en sak, SCONES är SÅ gott!!!


Nybakade scones...


Idag sov jag ända tills jag vaknade, hoppade upp och satte på MTV och här sitter jag nu fortfarande och funderar på vad jag ska göra idag. Number uno är att åka till Elgiganten och köpa en epilator för lite självplågeri. Sedan ska jag laga kyckling med pruciutto i ugnen och fortsätta med att njuta av lördagen. Japp, det är precis vad jag ska göra!

Over and Out
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0