Köldskador

Det är så sjukt kallt nu att jag var tvungen att sätta på 22 grader och beacon-brännaren i bilen. Jag kom att tänka på Ronja Rövardotter och Birk när de bor i grottan i skogen, och säger "Det är en kall sommar vi har..." "Det är en regning sommar vi har"... Ja fy fan, säger det samma! Vart tog hösten vägen? Det var sommar och nu plötsligt är det vinter!


Den senaste tiden har jag pluggat sjukt mycket, så jag har varken tränat eller bloggat. Men nu är det skärpning! Idag skriver jag ett inlägg OCH jag ska träna ikväll!

What else...

Imorn ska jag och JoJo ha freaky friday i repris! Det blir en snygging (Brad Pitt i Höstlegender), inspiration för att skaffa sexpack och börja dansa (Step up) och på det blir det kladdkaka, kex och brieost! *Woohoo*
På lördag får jag besök, för då kommer min snuttis Susanne!! Då ska jag laga en överraskningsmiddag och så blir det Sex and the city! Ska bli riktigt kul!
Åh nu blev jag hungrig av bara tanken.. Förra helgen var jag hemma och mamma hade lagat såå god mat!!!!!! Lamm a la mamma, finns inget bättre! Men men, nu ska jag slänga i mig min goa linssoppa, som inte är fy skamm den heller...



Mmmm lamm, tzatziki, aubergingratäng...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh det såg ju INTE fy skam ut! Jag längtar sååå till imorn kväll till osten och alla hunkar! Har inhandlat godsakerna ikväll. :) See you tomorrow!

2008-11-13 @ 20:46:33
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/
Postat av: Moi again

Jo men så atter klänningen är egentligen en topp, men jag köpte en storlek större så jag kan ha den som klänning! ;)

2008-11-13 @ 20:48:56
Postat av: sandra

ååhh va mysigt ni ska ha de dåå! without me!! :)

2008-11-13 @ 23:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0