Idag ska vi vara duktiga

Ja, idag ska jag vara duktig. Så himla duktig att jag skerv upp en lista med snygga rutor där det ska kryssas när det är gjort. Nu är klockan typ tolv, eller strax ett som mamma skulle säga
(vi har olika definitioner av tid i min familj. Mamma och brorsan har en punktlig, jag och pappa har en grekisk, och den vet nog alla de flesta vad det är för nån). Hur som haver! Nu har jag hunnit med TRE punkter och har ca sju kvar.

Morgonen började med att bli väckt en kvart för tidigt. Och just den där kvarten gjorde så att det kändes som jag missat en hel timma av sömn. Men det gjorde inget... Fick höra en vacker röst som väckning istället för A whole new world från Alladin som just nu är min alarmsignal♥
Sen har förmiddagen flytit på med frukost, telefonmöte och lite MTV ofcourse.

Nu ska jag fortsätta mitt very buissy schedule med allt från tentaplugg till städning och kladdkakebak. Me liky!



Adios muchachos


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tekniken går framåt Helena! Lika bra att hänga med! Åh listor är något jag känner igen migsjälv i! Går inte en dag utan att jag sitter och memorerar en lista i huvudet, men det e klart, det e roligare att ha på papper och kunna bocka av! Sitter här i roliga skolan och skriver på projekt nr 1... Att det aldrig tar slut!!! Ses tonight!

2008-11-14 @ 13:14:09
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0