I did it!!!

Helgen har rullat på riktigt fort igen. Det började med att jag satt och pluggade i fredags, men snubblade in på en viss sida, där de säljer en viss sak, och så rååkade jag BOKA BILJETT TILL GREKLAND!!! Ajamen, jag ska ta en minibreak till Thessaloniki 26e till 30e november! Jag är så överexalterade och lycklig!
Jag vet att jag fungerar bäst under press, för jag har sjukt mycket att göra nu egentligen, men jag presterar så mycket bättre under tidspress. Oooh känns wonderful, snart är jag i 18 graders värme och sol!

Jaa sedan flöt fredagen på med en filmfredag med Johanna, Hanna, Elinor och Brad Pitt. Det var väldigt nice och trevligt slut på veckan. Johanna lekte Ghostbusters och vi andra käkade papaya=)
  

Jojo kollar efter spöken under sängen

Igår lördag kom Susanne hit! Det var hur kul som helst och gjorde att helgen bara försvann! Vi åt mat, kollade på film och idag skulle jag vara en bra Lidköpingsvärd tänkte jag då va. Japp, vi tog bilen till Läckö slott ofcourse! Fast grejen var den att bensinen var på väg att ta slut redan på vägen dit, men ute i bushen fanns klart ingen mack.... När vi äntligen kom fram och steg ur bilen regnade det, blåste och var almänt jävligt. Vi skyndade oss upp till slottet, pekade snabbt ut var kanonerna stod, tog två kort och kutade tillbaka till bilen igen... Orolig över bensinstopp körde vi spänt tillbaka till Lisch, tankade både bilen och magarna. Sen var vi glada igen=) 

   

Nu sitter jag här och ska strax kolla på Into the blue, drömma vidare och ladda inför morgondagen... Och imorn fyller faktiskt störste storebror år! Grattis grattis!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0