Helgens strapatser

Som kanske ni förstod var det en vääldigt lång lördag igår, hann ju med TVÅ inlägg, jag som bara brukar uppdatera på fredagar annars! Efter att jag ryckt upp mig igår, hoppade jag in i duschen och hoppade iväg ända till Sandra. Där blev det Sex and the City och massa godis. Sen kom vi på att vi skulle gå och spela biljard, och det gjorde vi! Det kändes som att vara på ett stort Goldendays/någons gillestuga i ett muy grande exemplar. Folk var fulla redan klockan elva, livemusiken dånade och de som inte var allt för packade buggade för fulla livet. Själva spelade vi två very serious games av biljard=)

 
   

Mittenbilden är klart kvällens bästa bild haha 


Idag har jag pluggat hela dagen, japp, har nästan gjort klart hela examensarbetet! Det känns verkligen bra när man har sånt där flow, när det bara flyter på. Hela dagen idag har också gått rätt sakta faktiskt. Har inte varit utanför dörren. Uh nä, visserligen var det skönt att få så mycket gjort, men jag tror inte det blir så många fler helger i metropolstaden Lidköping. När jag har jobbat utomlands längtar jag i princip aldrig hem, men nu när jag inte är såå långt hemifrån saknar jag allt och alla! Japp, time för lite kollage.....♥


Lilla storasyster, jag och brorsbarnen på deras studsmatta

   

   

   

 

Vad vore livet utan vänner...?

Kommentarer
Postat av: a ghost...moaahahaha

va fän e detta? inga kommentarer här heller! e det bara du och jag som fattar innebörden av hur viktigt det är eller??!

2008-11-04 @ 17:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0