Greklandsfeber




Var är min Poseidon..?



Ja jag har deffinetivt Greklandsfeber. Jag saknar det så sjukt mycket, och att jag fick Annas kort idag brända på en CD gjorde inte saken bättre. Funderar på om jag inte ska ta en sistaminutbiljett i alla fall och få lite ny energi...?
Åhh jag vill!!!

Miss you


Egentligen har jag massa andra saker att tänka på, Nya Zeeland till exempel! Det känns fortfarande inte som att jag ska åka, trots att jag köpt både vandringsskor och biljett! Jag förstår nog inte att jag ska till andra sidan jorden förän jag varit uppe i luften ovanligt länge och börjar längta efter mark under fötterna. Ja fy fan va kul det ska bli!
Antagligen ska vi bo på Campus, och det var precis det jag velat hela tiden, så jag e glad! Perfekt; nära till skolan, massa elever från hela världen som grannar och så nära till skolan. Och nära till skolan. Jag älskar inte att gå upp på morgonen..

Idag pluggade vi Rörstrandsprojekt. Jag fick besök av Jehovas vittne. Helt facsinerade. Imorn ska jag skriva kontrakt med den nya ägaren till lägenheten. Till helgen ska jag till störste storebror. På söndag är det farsdag. Obama är president i USA. Helena har sömnproblem. Totaly...



La vita é bella


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh chrekland! hade ju inte vart helt fel att åka. packar du ner mig i resväskan e jag på! :P så du har gått och blivit ett jehovas vittne nu då? ;) just nu sitter jag i roliga skolan, men ska strax dra mig hemåt... får nog inte så mycket mer gjort idag...

2008-11-07 @ 15:19:52
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va e det för nakenbild :P haha.



Va fina bilder, ser så härligt somrigt ut eleni mou!

2008-11-07 @ 21:01:06
Postat av: Mikaela

I say GO, H! Vad har du att förlora?;) NZ är ju ändå ett litet tag kvar...;) Vi ses imorrn, nu ska jag fortsätta söndagsslappa och fira min faaader!:) Kram på dig!

2008-11-09 @ 19:08:38
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0